SunSoft TeleSpy | |||
Jednou z najdôležitejších oblastí každej firmy je komunikácia. Potrebujeme komunikovať s zákazníkmi, dodávateľmi a v neposlednom rade s kolegami vnútri firmy. Napriek masívnemu rozšíreniu mobilnej komunikácie sa pre firmy naďalej javí ako najvhodnejšie komunikačné riešenie telefónna ústredňa s ISDN linkami a GSM bránou. Toto riešenie je schopné identifikovať volajúceho, ale iba na systémovom ISDN telefónnom prístroji. Digitálne ústredne Ateus Omega od firmy 2N Telekomunikace ponúkajú nové možnosti spracovania telefónnych hovorov a súvisiacich služieb. | |||
O aplikácii Základné črty systému TeleSpy | |||
„CLIP“ pre prichádzajúce volania | |||
Program TeleSpy dokáže zachytiť a rozpoznať
všetky prichádzajúce volania, načítať príslušné informácie
z kontaktu v osobnom adresári MS Outlooku a zobraziť ich v okamihu
zvonenia na obrazovke PC. Toto je vlastnosť podobná funkcií CLIP na
mobilných telefónoch. Nové telefónne čísla je možné priradiť priamo
do kontaktov Outlooku. Toto je jedna z najdôležitejších vlastností programu TeleSpy, pretože pomáha príjemcovi telefónneho hovoru pružnejšie reagovať na volajúceho a tým zlepšiť komunikáciu s obchodnými partnermi firmy.
|
|||
Evidencia všetkých volaní | |||
TeleSpy
komunikuje s počítačom v sieti, na ktorom beží aplikačný server XAPI,
ktorý komunikuje priamo s ústredňou. Všetky informácie o hovoroch
pre všetky klapky sú ukladané do databázy na tomto centrálnom
počítači. TeleSpy pri zobrazení histórie prichádzajúcich,
uskutočnených a zmeškaných hovorov načítava údaje z tejto databázy.
V dôsledku toho sú v histórií hovorov určitej klapky zaevidované
všetky údaje, bez ohľadu na to, či bol program TeleSpy v danom čase
na počítači spustený, alebo nie. K jednotlivým hovorom je možné
zapisovať textové poznámky. Táto funkcia umožňuje pohodlne sledovať
všetku telefónnu komunikáciu vo firme s príslušnými komentármi
a možnosťou prenosu týchto informácii do e-mailov, úloh a schôdzok
v programe MS Outlook. |
|||
Spolupráca s MS Outlook | |||
Program
TeleSpy využíva pre ukladanie kontaktov a prácu s nimi bežný
adresár kontaktov v programe MS Outlook zo sady Microsoft
Office. Užívateľ má takto k dispozícii len jednu databázu mien
a telefónnych čísel. TeleSpy inštaluje tiež do programu Outlook
nový formulár kontaktov, ktorý umožňuje vytáčať čísla, vytvárať
telekonferencie a posielať SMS správy. |
|||
Odosielanie a príjem SMS | |||
Pokiaľ je na
ústredňu Ateus Omega pripojená GSM brána, dokáže program TeleSpy
odosielať, prijímať a evidovať textové SMS správy. Táto
vlastnosť spojená s telefonovaním cez GSM bránu ponúka
flexibilnú a komfortnú náhradu mobilných telefónov pre
stabilných pracovníkov vo firme. |
|||
Lokálny rozhovor „Chat“ | |||
Program
TeleSpy umožňuje viesť s ďalšími užívateľmi na lokálnej sieti
rozhovor prostredníctvom textových dialógov, tiež známy ako „chat“.
Táto funkcia šetrí čas a zvyšuje operatívnosť a pružnosť
spolupráce vnútri firmy. |
|||
Technické požiadavky na počítač a jeho programové vybavenie | |||
Minimálna konfigurácia:
Doporučená konfigurácia:
|
|||
Vývojové prostredie Program TeleSpy je napísaný vo vývojovom prostredí Microsoft® Visual FoxPro 8 s použitím lokálneho databázového systému firmy Microsoft®. Programovací systém VFP8 je prepojený s technológiou Microsoft .NET a umožňuje v budúcnosti pripájať k aplikácií rôzne WEB-ové služby. Sieťová podpora TeleSpy podporuje viacužívateľskú prácu v sieti LAN, pričom na spoluprácu s ústredňou Ateus Omega využíva rozhranie XAPI nad sieťovým protokolom TCP/IP a vyžaduje mapovanie zdieľaných súborových zložiek. Zo sieťových operačných systémov je ho takto možné prevádzkovať na PEER-TO-PEER sieti zo systémov Windows a na FILE serveroch Windows NT, 2000, XP, Novell Netware a Linux s podporou systému SAMBA. |
|||
Dôležité odkazy: | |||
Domovská stránka firmy SunSoft: | |||
Domovská stránka firmy 2N - ústredne Omega: |